Призначена для антикорозійної та протишумної захисту нижньої, зовнішньої та внутрішньої частини кузова, кабіни та крил автомобілів.
Переваги:
Надійно захищає будь-які металеві предмети, схильні до атмосферних впливів, від корозії.
В автомобілебудуванні використовується переважно для захисту кузова автомобіля, чим набагато збільшує термін експлуатації автомобілів в будь-яких умовах.
Властивості:
· Колір чорний, відтінок не нормується.
· Масова частка нелетких речовин становить 70 ± 5%.
· В'язкість за віскозиметром Брукфільда ??за температури (25±0,5) 0С – 65-125 Па*с.
· Пенітрація мастики за температури (25±0,5) 0С становить 300-400х10-1 мм.
Еластичність плівки під час вигинання становить 20 мм, проте в місці вигину допускаються дрібні тріщини без наголення поверхні.
· Час повного висихання за температури (105±5) 0С не більш ніж 30 хв.
· Адгезія: за температури (20±2) 0С не допускається відшарування покриття від поверхні, за температури — (30±2) 0С зона можливого відшарування обом сторонам лінії вигину не має перевищувати 1 см.
· Стійкість мастикового покриття до дії 3% розчину хлористого натрію — не менш ніж 120 год.
· Абразивостійкість — не менш ніж 3 кг/мм.
· Мастика не має стікати з вертикальної поверхні. Д
озволяється опускання нижнього шару не більш ніж на 20 мм.
· Витрата — 6-8 кг на днищі автомобіля
Підготовка поверхні:
Перед застосуванням поверхню потрібно знежирити, очистити від пилу, бруду та старого відшарованого покриття.
Рекомендується попередньо проґрунтувати поверхню ґрунтовками.
Наносити мастику тільки на суху поверхню.
Підготовка мастики:
Перед застосуванням мастику треба витримати впродовж 24 годин за температури не нижче ніж 18 0 °C, ретельно перемішати, за потреби розвести ксилілом або сольвентом у кількості не більш ніж 3% від маси складу.
Нанесення:
Мастику наносять методом пневматичного, безповітряного розпилення або шпателем за один шар завтовшки 1,5-1,7 мм.
Час повного висихання покриття за температури не нижчої від 18 °C — 24 години.