Liqui Moly Luftmassensensor Reiniger - очищувач датчика масового витрати повітря Liqui Moly Luftmassensensor-Reiniger – Спеціалізований очищувач для дбайливого і швидкого очищення чутливого елемента датчика масової витрати повітря (ДМРВ) бензинових і дизельних двигунів.
Швидко і без залишку випаровується.
Забруднення сенсора ДМРВ призводять до збоїв у правильній оцінці кількості повітря, що поступає в двигун і порушення складу горючої суміші.
Погіршується запуск двигуна, стабільність холостого ходу, падає потужність, піднімається витрата палива.
Проблеми з двигуном здатні вплинути на роботу автоматичної коробки передач.
У більшості випадків очищення ДМРВ допомагає уникнути дорогої заміни датчика і повністю відновлює роботу двигуна.
Погана робота двигуна, поганий старт або погана характеристика холостого ходу. Як наслідок, підвищене споживання пального.
Цілий ряд проблем, причиною яких часто буває: засмічений датчик витрати повітря. Компанія LIQUI MOLY, фахівець у виробництві автохімії, інтенсивно зайнялася вирішенням цієї проблеми.
В результаті цієї роботи, було створено: Luftmassensensor-Reiniger (Очищувач датчика витрати повітря).
Це спеціальний активний-розчинник, який швидко і дбайливо чистить чутливі частини датчика витрати повітря, як бензинових, так і дизельних двигунів.
Засмічення чутливих елементів датчика витрати повітря (термо-сітки або термо-пластини), веде до невірних вимірювальних значень для обчислення співвідношення паливно-повітряної суміші.
Це і призводить до вище згаданих проблем.
Раніше ця проблема вирішувалася заміною датчика витрати повітря.
Тепер заміни можна уникнути завдяки новому продукту компанії LIQUI MOLY Luftmassensensor-Reiniger.
Застосування:
Зняти електричний роз'єм з ДМРВ і демонтувати датчик з двигуна;
Рясно розпилити препарат на чутливий елемент датчика і дати стекти залишкам забруднень;
Не торкатися елементів датчика руками чи інструментом;
Повністю просушити датчик перед установкою;
Рекомендується використовувати при плановій заміні повітряного фільтра або при виникненні проблем у роботі двигуна.