EVO TRD6 Truck Diesel Ultra 10W40 — призначений для використання в дизельних двигунах як із турбонаддувом так і без нього, з низьким рівнем емісії, що відповідає нормам з токсичності Euro IV і Euro V, які обладнані фільтром — сажовловлювачем (DPF), системою рециркуляції відпрацьованих газів (EGR), селективним каталізатором оксидів азоту (SCR) встановленим на магістральних тягачах, автобусах, важкій позашляховій техніці, легких вантажівках.
Можливе використання продукту в більш ранніх моделях (Euro II або Euro III) дизельних двигунів незалежно від пробігу, не потребує водночас промивання.
Переваги:
прекрасно захищає від загущення й деградації оливи через накопичення сажі, низький рівень зольності, низький вміст сірки та фосфору забезпечує тривалий термін роботи системи регенерації вихлопних газів (DPF і SCR), має чудові протизношувальні та протизадиркові властивості, захищає від високотемпературних відкладень, що дає змогу уникати ефекту полірування циліндрів і залипання кілець, має високу термічну стабільність, низьку летючість і зберігає свої експлуатаційні властивості незмінними під час тривалої експлуатації, що дає змогу збільшувати інтервал зміни оливи, завдяки прекрасним низькотемпературним характеристикам створює підвищення прокачуваності та циркуляції оливи, захищає від спрацювання у разі холодного пуску, продовжує термін експлуатації двигуна та скорочує експлуатаційні витрати, забезпечує підтримання належного рівня викидів у довкілля й ефективність витрати палива.
Допуски ОЕМ
Caterpillar ECF-1a
Caterpillar ECF-2
Cummins CES 20.072
Cummins CES 20.076
Cummins CES 20.077
Cummins CES 20.078
DAF HP1
DAF HP2
Deutz DQC III-10
Global DHD-1
MAN M 3275
MB 228.3
MB 229.1
MTU Type 2
Mack EO-M Plus
Renault Trucks RLD-2
Scania LDF
Scania LDF-2
Volvo VDS-3