EVO олива 10W40 TRUCK DIESEL ULTRA TRD6 (сажові фільтра) 10 л

EVO TRD6 Truck Diesel Ultra 10W40 — призначений для використання в дизельних двигунах як із турбонаддувом так і без нього, з низьким рівнем емісії, що відповідає нормам з токсичності Euro IV і Euro V, які обладнані фільтром — сажовловлювачем (DPF), системою рециркуляції відпрацьованих газів (EGR), селективним каталізатором оксидів азоту (SCR) встановленим на магістральних тягачах, автобусах, важкій позашляховій техніці, легких вантажівках.
Можливе використання продукту в більш ранніх моделях (Euro II або Euro III) дизельних двигунів незалежно від пробігу, не потребує водночас промивання.
Переваги:
прекрасно захищає від загущення й деградації оливи через накопичення сажі, низький рівень зольності, низький вміст сірки та фосфору забезпечує тривалий термін роботи системи регенерації вихлопних газів (DPF і SCR), має чудові протизношувальні та протизадиркові властивості, захищає від високотемпературних відкладень, що дає змогу уникати ефекту полірування циліндрів і залипання кілець, має високу термічну стабільність, низьку летючість і зберігає свої експлуатаційні властивості незмінними під час тривалої експлуатації, що дає змогу збільшувати інтервал зміни оливи, завдяки прекрасним низькотемпературним характеристикам створює підвищення прокачуваності та циркуляції оливи, захищає від спрацювання у разі холодного пуску, продовжує термін експлуатації двигуна та скорочує експлуатаційні витрати, забезпечує підтримання належного рівня викидів у довкілля й ефективність витрати палива.
Допуски ОЕМ
Caterpillar ECF-1a
Caterpillar ECF-2
Cummins CES 20.072
Cummins CES 20.076
Cummins CES 20.077
Cummins CES 20.078
DAF HP1
DAF HP2
Deutz DQC III-10
Global DHD-1
MAN M 3275
MB 228.3
MB 229.1
MTU Type 2
Mack EO-M Plus
Renault Trucks RLD-2
Scania LDF
Scania LDF-2
Volvo VDS-3
  • Наявність: закінчується
  • Виробник: EVO
  • Арт.: 3567335673
Наявність: закінчується
2064.50 ₴

Повний опис

EVO TRD6 Truck Diesel Ultra 10W40 — призначений для використання в дизельних двигунах як із турбонаддувом так і без нього, з низьким рівнем емісії, що відповідає нормам з токсичності Euro IV і Euro V, які обладнані фільтром — сажовловлювачем (DPF), системою рециркуляції відпрацьованих газів (EGR), селективним каталізатором оксидів азоту (SCR) встановленим на магістральних тягачах, автобусах, важкій позашляховій техніці, легких вантажівках.
Можливе використання продукту в більш ранніх моделях (Euro II або Euro III) дизельних двигунів незалежно від пробігу, не потребує водночас промивання.
Переваги:
прекрасно захищає від загущення й деградації оливи через накопичення сажі, низький рівень зольності, низький вміст сірки та фосфору забезпечує тривалий термін роботи системи регенерації вихлопних газів (DPF і SCR), має чудові протизношувальні та протизадиркові властивості, захищає від високотемпературних відкладень, що дає змогу уникати ефекту полірування циліндрів і залипання кілець, має високу термічну стабільність, низьку летючість і зберігає свої експлуатаційні властивості незмінними під час тривалої експлуатації, що дає змогу збільшувати інтервал зміни оливи, завдяки прекрасним низькотемпературним характеристикам створює підвищення прокачуваності та циркуляції оливи, захищає від спрацювання у разі холодного пуску, продовжує термін експлуатації двигуна та скорочує експлуатаційні витрати, забезпечує підтримання належного рівня викидів у довкілля й ефективність витрати палива.
Допуски ОЕМ
Caterpillar ECF-1a
Caterpillar ECF-2
Cummins CES 20.072
Cummins CES 20.076
Cummins CES 20.077
Cummins CES 20.078
DAF HP1
DAF HP2
Deutz DQC III-10
Global DHD-1
MAN M 3275
MB 228.3
MB 229.1
MTU Type 2
Mack EO-M Plus
Renault Trucks RLD-2
Scania LDF
Scania LDF-2
Volvo VDS-3

Специфікація

Information on technical characteristics, the delivery set, the country of manufacture and the appearance of the goods is for reference only and is based on the latest information available at the time of publication.
Menu